2010 m. spalio 16 d., šeštadienis

Vietnamas: 24/7


Man, kaip tikrai darboholikei, šis savaitgalis tūrėjo būti tobulas: 24/7.
Šeštadienį dirbau kaip bet kurią paprastą dieną. Nuo 9 iki 8 vakaro. Padariau tikrai ne mažai ir dėl to džiaugiuosi...
Su maistu man visai nepavyko, nes nepataikiau vėl į meniu, reikės turbūt eiti tik su kompu i kavines, ir versti visą meniu naudojant žodyną.. nes matau nieko gero nebus kitaip:)
Man, nevalgančiai mėsos, darosi sudėtinga, nes pagrinde visas maistas čia iš mėsos, daržovių mažokai, bet ryžių pakankamai.O išaiškinti ko tu nori ir nenori, neįmanoma..:)
Taigi supykus nuėjau į parduotuvę ir pasiėmiau to, bent ką žinau ir ką galiu pamatyti ar pačiupinėti prieš perkant..

Ech..visi aplink miega. Statybose, mašinose..gatvėse ant motorolerių... Šiandien net mačiau kaip snaudžia ant stalo pagalvę po galvą pasikišęs adminstratorius mano hostelio...
Keista tai matyti.. ypač pagalvojus apie tai, kai aš į darbą žygiuoju tuo pačiu metu kiekvieną dieną ir net savaitgalį.. Matyt man miego trūkumas pasijaus vėliau, gal tada, kai bus šiek tiek mažiau darbo...hmm.
Sekmadienis. Prabudau aštuntą.!Susipakavau daiktus ir į ofisą.. Lauko kavinėje, net man nepravėrus burnos užsisakyti... padaro man mano mėgstamos kavos. Jėga!
Taigi pabaigus darbus.. pasivaikščiojus po savo rajoną, kuriame iš esmės geriau važiuoti, nei eiti pestute.. nes pavojinga, grįžtu namo. Turbūt scenarijus toks pat.. filmas ir vėl darbai, darbai...
Morkų sultys ir gabalėlis malaizietiško Beryl's padės truputį atsigauti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą