2010 m. balandžio 17 d., šeštadienis

Kartais, o gal visada...



kartais aš nežinau kas AŠ esu...
Kartais man nereikia nieko, tik muzikos...
o šiandien noriu tik šokti... ir pamiršti viską, kas buvo...
kartais noriu meluoti, nes taip pasaulis atrodo geresnis.. ir aš pati sau labiau patinku...
kartais noriu sugrįžti atgal į ten, kur buvo so so... bet prisimenu, kad mano moto: don't look back...
kartais noriu tik svajoti, nes esu šiek tiek naivi romantikė...
kartais noriu rėkti, bet ne todėl, kad mane išgirstų
kartais nesu tikra tuo, ką darau ir tuo, ką sakau.
kartais man būna gėda.
kartais aš nemoku sprendimų priimti, bet...
kartais aš būnu bloga... bet pykti ilgai nemoku...
kartais, o gal visada man tik reikia kad mane mylėtų... nes visą kita ateis savaime...
Kartais viskas yra taip netikra...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą