2010 m. balandžio 25 d., sekmadienis

2+8=new intention!

raudonas vynas
nauji bateliai
3 vietos
mieli veidai
tulpės kalijos rožės narcizai ir orchidėjos
dirty dancing
krentantis telikas
5 korėjiečiai
dovana į skolą(žino, kam reikia)
rūta ant šaldytuvo
pilnos kišenės kompromato
miegas ne savo lovoj
ilgos distancijos iš taško A į tašką B
pokalbiai vonioje
gilios iškirptės, nuoga krūtinė ir suplyšęs sijonas
papiktinti kaimynai
piruetai ne šokių aikštelėje
kilimas balkone
juokas juokas
kojos ore
28 up!
šampano šūviai ir fejerverkai
pokalbiai, kurie netyčia išsitrynė
daug triukšmo
katės namai
šiltas rytas
mėlynės
dingusi šlepetė
miglotas flashback
dėmesio jūra
bučiniai ir apkabinimai
šūksniai laiptinėje




!
!
!
ačiū.
nenorėjau, bet turėjau..ir
išvis...
rokenroll!!

6 komentarai:

  1. :) gerai cia viska isvardinai :) dieve, ir vel as puses neprisimenu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dar "susitaikymas" gali būti : ))
    Absoliutus užskaitymas visam kam. 28 up!

    AtsakytiPanaikinti
  3. ačiū už pastabas.edit bus.
    aš pati netikiu, kaip čia taip gerai gavosi:))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti