2009 m. spalio 24 d., šeštadienis

MTV: work wine and music










Labas.
po vakar mtv gimtadienio man tikrai sunku. Netodel, kad daug dirbau, o todel, kad buvo per daug vyno.. na bet muzikos buvo dar daugiau... Ir tai buvo tikrai puiku. Daug puikios auros, vibracijos, emocijos ir nauju zodziu bei svieziu minciu. Ir kas be ko: nuotykiu.
Atejus i rengini mane pasitiko Sasha Son - kaifas. Jo muzika man patinka, ir jo balsas ir visai nesvarbu, kad jis linkniuojamas kaip jaunu mergaiciu muzikos dievaitis.. Po jo seke Empti su savo sirdies muzika, Jurga, Jazzu ir Mantas, Sel, Flamingo (ir dar daug kitu, bet neskubu minet vardu, nes viska gali suzinot delfyje - mazu maziausiai arba tos grupes man nelabai patinka)....., O del Manto truputi gaila, nes jo taip ir neishgirdau.. o kodel tiesiog nebepamenu...
Betkokiu atveju viskas pasibaige kaip tikram gimtadieni: 5 ryto.. Kashkaip as jau suvokiu, kad tusintis iki tiek jau darosi tiesiog nepakeliama.. nors neslepsiu kartais to reikia:)
Taigi stai ant deserto, tai, kas aki dziugino mtv. Lights on!

2 komentarai:

  1. Oi, Ieva, visai buvau pamirsusi si tavo bloga.. saunuole, kad rasai, kad ieskai, kad tau idomu. ir kad tiek daug matytu veidu. mmm..

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na matai juk tu daug pazysti, o ir mes cia verdam vienam katile visi.
    Aciu.

    AtsakytiPanaikinti