2011 m. gruodžio 23 d., penktadienis

Day 26: close-up



Kalėdos visiškai mina ant kulnų.. Pagaliau grįžau namo.. lauke žiauriai gražu: baltas šerkšnas įsisukes medžiuose, bet minus penki kanda į nosį... kelionė sunki ir ilga, todėl nuotaika spėjo pasikeisti kokius tris kartus iš geros į super blogą ir panašiai... Šiuo metu esu tik biški pikta, greičiau susierzinus.. tačiau gerinu situaciją gerdama karštą arbatą ir valgydama beveik tobulą Deivio keptą pyragėlį iš vakar draugų pre-Kalėdų party. {Buvo smagu, gaila visi geri dalykai trunka trumpai.. eh}.
Ryt teks puošti eglę - visai noriu. Jau viskas paruošta, kambarys užkrautas senom dežutėm su žaisliukais, visi tie patys kaip prieš kokius 30 metų - kaip pagalvoji wow.
Šilto ir ramaus penktadienio.
Beje, ryt ne tik Kūčios, bet ir mano vardadienis.:)
Iki!

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti